Regulamin
Zapłaty dokonujesz przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, na konto bankowe, którego dane otrzymasz od nas po złożeniu zamówienia. Towar zostanie wysłany do Ciebie dopiero po jego opłaceniu.
Zapłaty dokonujesz przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, za pomocą serwisu PayU.pl. Serwis PayU.pl umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków. Towar zostanie wysłany do Ciebie dopiero po jego opłaceniu.
Zapłaty dokonujesz u kuriera, który dostarczy Ci przesyłkę pod wskazany przez Ciebie adres. Wymagane jest posiadanie odpowiedniej kwoty w gotówce - bez zapłaty listonosz nie wyda Ci zamówionej przesyłki. W niektórych formach dostaw może się zdarzyć, iż doliczymy do kosztów przesyłki koszty związane
z pobraniem. Szczegóły poznasz w cennikach poszczególnych form dostaw.
Oferujemy formę sprzedaży ratalnej przy zakupach w naszym sklepie. Aby uzyskać wszelkie informacje na temat sprzedaży ratalnej, skontaktuj się z nami.
Za swoje zakupy możesz zapłacić osobiście w sklepie.
koszt dostawy:
tytuł płatności: DANE ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ ID ZAMÓWIENIA;
3.1 Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od zawarcia umowy.
Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem;
3.2 Bieg terminu określonego w ust. 3.1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
3.3 Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
3.4 Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy (np. na Formularzu odstąpienia od umowy sprzedaży), lub przez złożenie oświadczenia poprzez formularz kontaktowy. Oświadczenie można złożyć również
na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe. Dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w p. 1.
3.5 W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia
o odstąpieniu od Umowy.
3.6 Skutki odstąpienia od Umowy:
3.6.1 W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony
z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba,
że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty;
3.6.2 w przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę;
3.6.3 zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami;
3.6.4 Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanego Produktu lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej;
3.6.5 Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni;
3.6.6 Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli
ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą;
3.6.7 Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego
w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu;
3.6.8 w przypadku, gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu
w Sklepie;
3.6.9Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek nadanych „za pobraniem”
4.1 Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
4.2Reklamację prosimy zgłaszać na adres: P.H.U. DOBRE NARZĘDZIA, 76-270 Ustka, ul. Słupska 1, drogą elektroniczną na adres email dobrenarzedzia@onet.pl lub tel /fax 598144044
4.3 W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy określić, czy reklamacja opiera się na podstawie Ustawy konsumenckiej, czy na podstawie rękojmi, czy korzystając z gwarancji, a ponadto prosimy
o opisanie:
4.4 Do każdej reklamacji ustosunkujemy się w terminie 14 dni;
4.5 Gwarancją są objęte te oferty, w których treści sprzedawca wyraźnie zaznaczył iż dana oferta jest objętą gwarancją, co nie ma wpływu (nie ogranicza) na pozostałe prawa każdego klienta. Przy zakupie konsumenckim (paragon) – 2 lata gwarancji, na firmę (fv) – 1 rok gwarancji , W niektórych przypadkach firmy udzielają gwarancji 3 lata po zarejestrowaniu przez Internet np. bosch , dewalt.
5.1 Firma PHU dobre narzędzia jest właścicielem wszelkich zdjęć i opisów zamieszczonych w naszych ofertach, dlatego zabrania się ich kopiowania bez uprzedniej zgody;
5.2 Wszelkie dane uzyskane od kupującego będą wykorzystane wyłącznie do celu realizacji zamówienia, a każdy klient ma prawo do ich wglądu.
5.3 Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
5.3.1 w przypadku Klienta, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora;
5.3.2 w przypadku Klienta, który korzysta ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym;
5.3.3 Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5.4.Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
6.1 Sprzedawca spełnia wymogi ustawy z dnia 14 września 2012 r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012 r. poz. 1203);
6.2 Obowiązkami ujętymi w ww. ustawie nie są objęte produkty używane, toteż wykonanie przedmiotowych powinności odnosi się tylko do nowego sprzętu;
6.3 Zgodnie z art. 4 ust. 1 wspomnianej ustawy dostawca jest obowiązany do:
1) dołączenia do produktu wykorzystującego energię, wprowadzanego do obrotu lub oddawanego do użytku, etykiety i karty sporządzonych w języku polskim;
2) dołączenia karty do wszelkich broszur lub innej dokumentacji dostarczanej wraz z produktem wykorzystującym energię;
3) umieszczenia na etykiecie i w karcie danych zgodnych z parametrami technicznymi produktu wykorzystującego energię;
6.4 Etykieta jest dostarczana dystrybutorowi nieodpłatnie;
6.5 Dystrybutor jest obowiązany umieścić na produkcie wykorzystującym energię etykietę w widocznym miejscu oraz udostępnić użytkownikowi końcowemu kartę tego produktu.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem
o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem,
a Sprzedawcą.
Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(który należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
P.H.U. "Dobre Narzędzia”
76-270 Ustka
NIP 839-284-94-95
tel/fax. (059) 8144044
dobrenarzedzia@onet.pl
www.dobrenarzedzia.ustka.pl
Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/następujących rzecz/y(*) / umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących
rzeczy(*) / o świadczenie następującej usługi(*):
– Data zawarcia umowy(*) / odbioru(*) ……………………….;
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów) ………………………………………………………..;
– Adres konsumenta(-ów) ……………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………….;
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):
………………………………………………………………………………………………….
Data …………………………………